صبحانه اولین وعده غذایی در روز میباشد . وعده ی صبحانه معمولا شامل یک یا چند نوشیدنی ( چای ، قهوه ، آب پرتغال و ... ) ، لبنیات و غلات (نان و برنج و ... ) که معمولا با دانه های روغنی یا میوه ها همراه می باشد . بسیاری از متخصصان تغذیه صبحانه را وعده ی بسیار با اهمیتی می دانند چرا که در آغاز روز انرژی و مواد مغذی مورد نیاز بدن را فراهم می نماید .

 سالن صبحانه خوری پیشرفته به صرف بهترین صبحانه های ایرانی می پردازند .

 مزایای مصرف صبحانه را می توان

ذخیره مصرف انرژی در انجام کارهای روزانه و شرایط خاص

کمک به درک بهتر مفاهیم و انجام کار بهتر در طول روز و تمرکز بهتر برای انجام وظایف حساس

مصرف صبحانه روشی بسیار عالی برای حفظ سلامتی و تناسب اندام می باشد .

افزایش متابولیسم بدن و مصرف بهتر انرژی برای فرد می باشد.

صبحانه ایرانی که شامل پیشینه ای می باشد را می توان به انواع نان مسطح ، پنیر فتا ایران یا ایرانی ، کره ، انواع مختلف مارمالاد سنتی یا مربا ، عسل ، خامه (سرشیر) و چای داغ از آیتم های اصلی صبحانه ایرانی محسوب می شود .

برخی اقلام نیز مانند خامه چرب ، گردو، تخم مرغ آب پز (سفت ) یا عسلی(نرم) ، و املت نیز برای صبحانه بسیار محبوب می باشد . به طور سنتی صبحانه انتخابی است از کره و پنیر ، کره و مربا ( مارمالاد ) ، خامه و عسل ، کره عسل یا پنیر که روی نان تازه مالیده می شود و با چای داغ مصرف می شود  .

سالن صبحانه خوری هتل فردوسی تهران به صرف بهترین صبحانه ایرانی به همراه نان تازه ی ایرانی که می تواند نوید بخش یک روز خوب برای شما باشد می پردازد .

جهت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت www.ferdowsihotel.com مراجعه نمائید و در بخش تماس با ما اطلاعات تماس را داشته باشید .